SEMUA TENTANG KITA

Posted by kusisdari on 8:03 PM

Salam Kusisdari..

ungkapan tersebut mungkin adalah yang terakhir dari penulis..dan ini adalah posting yang terakhir dari penulis..yang telah bergelar mantan dikala ini..sedih untuk meninggalkan kusisdari tapi ibarat kata pepatah yang penulis umpamakan.."setiap yang tumbuh pasti jua ditebang".."buah tak manis tak akan dimakan lagi"..

penulis telah lama berkecimpung dalam kusisdari..sejak daripada projek pertama semasa penulis masih tahun pertama..jatuh cinta pandang pertama telah menyebabkan penulis begitu tergerak dan terpanggil untuk berbakti pada kusisdari..saat jatuh bangun semua telah dilalui..namun dihati tetap kusisdari..

penulis mengucapkan ribuan terima kasih kepada kepimpinan kerana memberi kepercayaan pada penulis untuk berbakti selama ini..pengalaman memimpin dan dipimpin banyak dipelajari..

disamping itu jua penulis ingin berpesan kepada kepimpinan baru agar lebih giat menarik minat ahli baru mahupun lama..jangan terlalu menyombong dan bersikap "kawan-kawan"..semua ahli adalah penting..bukan "kawan-kawan"..

penulis juga ingin berpesan pada pewaris blog ini agar lebih giat dan warisilah dengan ayat yang beretika dan sedap didengar..penat lelah penulis mewujudkan blog ini akan terbayar jua jika blog ini direvolusikan..

BERANI BERUBAH!!!!

jika ikutkan banyak penulis ingin luahkan tapi status sekarang tidak melayakkan penulis untuk meluahkan segalanya..penulis ingin menyelitkan bait lagu Semua tentang kita...

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita



selamat tinggal kusisdari......


Yang Ikhlas,
ARIFF MAZUAN BIN ZULKIFLI
MANTAN EXCO 08/09

"KITA KENA IKHLAS"

1 comments:

Comment by missue on March 24, 2010 at 6:55 AM

huwaaa..sedih bc entry ni...penulis leh edit dr umah kat after grad..hehe.kat umah penulis ade tenet..